log

בדרך לבית - ניהול ופיקוח בניה ופרויקטים הנדסיים

"בדרך לבית" – ניהול, ליווי ופיקוח בניה – הוקמה בשבילכם, תושבי הדרום הבונים את ביתם.

בבחירה בנו תיהנו משקט נפשי וביטחון מלא בתהליך המורכב של בניית בית,  הכרוך בקבלת אינספור החלטות, בסיוע בבחירה נכונה של ספקים ושל חומרי גלם.

איתנו תוכלו לשמור על שגרת חייכם גם בתקופת הבנייה ולהמשיך לתפקד כהורים וכמפרנסים, מתוך ידיעה שהצוות שלנו  מחויב להצלחת הפרויקט ועושה לילות כימים, כדי שחייכם לא ייכנסו לסחרור מסוכן.

אנו נבטיח שביתכם ייבנה בהתאם לתקנים, תוך שימוש בספקים ובחומרי הגלם הנכונים וללא חריגות משמעותיות בתקציב ובלוח הזמנים. כמו כן, נחסוך מכם, באמצעות ניהול מקצועי.
מה זה פיקוח בניה?
לחץ כאן!

המלצות

נתי היקר ב2010 חתמתי עבורך ערבות על הלוואה בסך 60 אלף שח. ואתה פשטת רגל וגם אשתך מרסל ואני שילמתי את הסכום פלוס 7 שנים שבהם הייתי מוגבלת ב bdi שלי. עקלו לי את החשבון שלמתי את החוב מקרן ההשתלמות שלי כמורה.כעת כשאתה מצליח יפה מאוד. הגיע הזמן להחזיר את החוב. לצערי אתה לא מגיב בווטאפ ומתעלם. ולכן, אני מפרסמת זאת כאן.
Suzy HaimSuzy Haim
15:40 27 Dec 22
תודה ענקית על הליווי המקצועי.ידעתם להכיל את הכעסים ,את העצבים ולתת פתרונות לכל בעיה שנוצרה.בזכותכם יצא בסופו של יום בית מהמם.ממליצים בחום, בסופו של דבר שווה כל אגורה וכל פרוטה.הרבה לילות ישנו בשקט בידיעה שיש מי שדואג שתבוצע עבודה בצורה הטובה ביותר.
תום אביטבולתום אביטבול
05:35 27 Dec 20
דודו יעקובידודו יעקובי
08:09 01 Dec 20
אלופים
Yigal StaroselskyYigal Staroselsky
20:18 06 Oct 19
Rico RRico R
16:14 18 Nov 18
מקצוען. נתי הוא מוכשר בתחומו ומאוד מקצועי. יחסוך לכם המון כסף וכאבי ראש. כדאי למי שלא רוצה להתאכזב מתהליך בניית בית חדש. הוא יגרום לכם להכנס לבית החדש שלכם בחיוך רב. נתי אתה אלוף !!!
js_loader

פרטי התקשרות

דרום מרכז ירושלים והסביבה
דילוג לתוכן