פתרונות גבס לבית בקלות ובמהירות

הגבס הפך כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. אנחנו מוצאים היום מגוון אדיר של אפשרויות עיצוב הבית כאשר ניתן ליצור נישות, חללים, מדפי נוי, הנמכות תקרה ועוד אינספור יצירות כאשר כל זה נעשה בקלות ובמהירות באמצעות הגבס.

עם זאת, חשוב מאוד ללמוד איך וכיצד לבחור את עיצובי הגבס וזאת כדי להבטיח כי אכן תתקבלנה תוצאות מרשימות לצד פונקציונליות ושימוש נוח.

 

הוספת חללים לבית

לעיתים עולה צורך לחלק מחדש את החללים בבית. אם זו הוספה של מרחב עבודה ואם זו חלוקה של חדר לשתי יחידות נפרדות. זה גם יכול להיות במתחמי עבודה שם עולה צורך בתכנון ובנייה מחדש של כל המתחם כאשר יש צורך בעמדות עבודה נפרדות ודיסקרטיות. הפתרון הכי פשוט כיום הוא להיעזר בגבס. קירות הגבס מגיעים אל בית הלקוח כאשר הם כבר מוכנים וכל מה שנשאר זה רק להציב אותם במקום הראוי.

אין צורך בעקירת מרצפות וחיבור של לבנים אל הקרקע כפי שמקובל היה בעבר לפני עידן הגבס. מה שבעצם מאפשר בנייה ביום אחד של חללים בתוך המבנה תוך ביצוע מהיר ונקי.

 

יצירת מדפי נוי מגבס

רבים בוחרים היום ליצור מדפי נוי לבית כאשר הם עשויים גבס. התוצאה היא נקייה ונעימה מאוד לעין כאשר אלו כביכול נראים כהמשך ישיר של הקיר הקיים. כך גם יש אפשרות לבנות ארונות שלמים מגבס עם נישות ומדפים כאשר רק הדלתות של הארונות תהיינה עשויות עץ או זכוכית בהתאם לשימוש הרצוי בארון.

כאשר בוחרים ליצור את הדברים הללו בעזרת הגבס, מרוויחים למעשה חיסכון מהותי במקום כי הקיר עצמו כבר משמש כגב של הארון. התוצאה מאוד מרשימה ומשתלבת היטב בכל חלל בו בוחרים ליצור ארון כזה.

לרוב גם משלבים תאורה של ספוטים שקועים בתוך הגבס מה שיוצר מראה יוקרתי ומלוטש עם תאורה מתוכננת ומסודרת היטב.

 

הנמכת תקרות באמצעות גבס

התקנת המזגנים בבית ובמיוחד המזגנים המרכזיים מאלצים אותנו למשוך צנרת בבית מפה לשם. הפתרון המושלם להעלמת הצנרת הזו ולקבלת מראה אסתטי זה כמובן בעזרת גבס. אנחנו עדים כיום לתקרות מדהימות ועשויות במומחיות רבה כאשר אלו עשויים כמובן גבס. לרוב מתכננים יחד עם זה את גופי התאורה כאשר היא תהיה שקועה בתוך הגבס. המראה המתקבל הינו יצירתי במיוחד ומסוגנן היטב. כאן יש כמובן אין סוף אפשרויות ומגוון אדיר של דוגמאות ועיצובים כך שבכל בית ניתן להגיע לתוצאות אחרות כאשר כל אחת מהן תהיה מיוחדת ומרשימה באופן מיוחד. 

 

עבודה מקצועית בלבד

אז נכון שניתן להגיע לתוצרים יפהפיים בעזרת הגבס. עם זאת חשוב לזכור כי לא כל מי שמציע לכם שירות של עבודות גבס, הוא אכן זה שיידע לעשות את העבודה כמו שאתם רוצים או צריכים. לשם כך חשוב שתפנו אל המקצוענים שלנו שיגשימו לכם את כל החלומות.

באדיבות אתר מקצועני הגבס.

שתפו אחרים

Facebook
Print
Email
WhatsApp

*על מנת שנוכל לשפר את חווית הגלישה והמידע באתר, נשמח לשמוע הערות למידע וחווית האתר. * אין לראות במידע באתר זה כיעוץ מקצועי ואין לעשות שימוש במידע המוצג באתר זה חוות דעת מקצועית.

עוד באותו נושא

משפצים?! מידע שיכול לעזור:

אחרונים בפורטל

טיפים לגינה

יכול לעניין אותך גם

מיגון אש פסיבי – מה זה ומי צריך את זה?
לשקט נפשי אין מחיר! כמה עולה ריסוס לבית?
יסוד עובר – שלא יעבור מעליכם!
הכניסו את הטבע הביתה: כל היתרונות של טיח מינרלי!
פינוי פסולת בניין בעקבות שיפוצים
דילוג לתוכן