עשרת הדברות לבניית בית פרטי

כדי לבנות בית, ישנם כמה דברים שצריך לקחת בחשבון:

  1. מיקום הבית: עליך לבחור מיקום שמתאים לצרכים שלך ולצרכים של משפחתך. צריך לבחור באזור שקל להגיע אליו ושיש בו אפשרויות לקבלת שירותים המספקים את הצרכים שלך.
  2. תקציב: יש לקחת בחשבון את התקציב שיש לך לבניית הבית. צריך לקחת בחשבון את מחירי קניית השטח, האגרות והאישורים, עלויות היועצים כגון האדריכל, מהנדס, יועץ בטיחות, מעצב פנים, הבנייה והתחזוקה.
  3. תכנון: טרם בחירת האדריכל שיתכנן את ביתך, חשוב להבין את הרצונות שלך ומשפחתך ובכך לבחור את האדריכל שהכי יתאים לבצע את הרצונות והחלומות שלך, עליך לבחור בתכנון נכון ומתאים לצרכים שלך ושל משפחתך. צריך לקחת בחשבון את מספר החדרים הרצויים וגודלם של החדרים, מספר החדרים וגודלם משפיע מאוד על גודל הבית המתוכנן .
  4. בחירת אדריכל: עליך לבחור אדריכל שמתאים לצרכים שלך ולצרכים של הבנייה. אדריכל טוב יכול לסייע לך לתכנן ולבנות את הבית המתאים לך ויגשים את כל החלומות והשאיפות בתקציב הכי קרוב ליכולת הכלכלית שלך.
  5. בחירת קבלן: עליך לבחור קבלן בניה ואנשי מקצוע לבנייה של הבית. צריך לבחור בקבלן נכון שיכול לבנות את הבית במקצועיות ובאיכות טובה.
  6. רישוי: עליך לקחת בחשבון את הרישוי שנדרש לבניית הבית. צריך לבדוק את התנאים המדויקים שנדרשים על מנת לקבל את אישורי הבניה המתאימים לתכנון הרצוי.
  7. עיצוב הבית: עליך לבחור את העיצוב המתאים לך ולמשפחתך. צריך לקחת בחשבון את הסגנון המבוקש ולבחור במראה כללי של הבית, כולל אופי הבית (כפרי, מודרני, פרובאנס וכו') צבעי הקירות, ריצוף, חלונות, דלתות פנים וחוץ, אקססוריז וכו'.
    בדר"כ יש מי שמעסיק כחלק מהיועצים גם מעצב פנים אשר כל אמונו על עיצוב הבית.
  8. תכנון החללים: עליך לתכנן את החללים בבית באופן מפורט ומתאים לצרכים שלך ולמשפחתך. צריך לבחור במיקום ובגודל החדרים, לקחת בחשבון את האזורים השונים בבית ולתכנן את החלוקה של החדרים באופן נכון כגון חלל ציבורי חלל פרטי, פינות משפחה וכו'.
  9. טכנולוגיה וציוד: לבחור בטכנולוגיות וציוד המתאימים לצרכים שלך ולצרכים של משפחתך. צריך לבחור במערכות חימום, מערכות מיזוג אוויר, מערכות אבטחה, בית חכם וכו'.

בריכת שחיה פרטית: כיום, לא מעט בונים מחליטים לבנות בריכת שחיה פרטית בבית בגינה.
לבניית בריכת השחיה ישנם השלכות רבות כגון בטיחות, עלויות, מיקום הגינה, שטח המבנה המיועד, אחזקה לתווך ארוך וכו'

 

שתפו אחרים

Facebook
Print
Email
WhatsApp

*על מנת שנוכל לשפר את חווית הגלישה והמידע באתר, נשמח לשמוע הערות למידע וחווית האתר. * אין לראות במידע באתר זה כיעוץ מקצועי ואין לעשות שימוש במידע המוצג באתר זה חוות דעת מקצועית.

עוד באותו נושא

משפצים?! מידע שיכול לעזור:

אחרונים בפורטל

טיפים לגינה

יכול לעניין אותך גם

ברכה על קביעת מזוזה – מסורת עם משמעות!
בונים עתיד בטוח: הצצה לעבודתו של מהנדס קונסטרוקציה
רוצים לחסוך כסף ואנרגיה? תעברו למחמם מים יעיל!
מה עושים עם תקלות חשמל לא צפויות?
מיגון אש פסיבי – מה זה ומי צריך את זה?
דילוג לתוכן